Багатофакторна модель оцінки інвестиційної привабливості підприємства
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.8-21
ЦИТУВАТИ
- 418 Переглядів
- Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка» - Том 7, № 2, 2020
Ключові слова: інвестиції, інвестиційний клімат, інвестиційна привабливість, показники оцінки інвестиційної привабливості.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.8-21
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: бізнес-процес, ефективність, оцінювання ефективності, туризм, туристичне підприємство.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.22-30
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: цифрова економіка, Індустрія 4.0, Індекс цифрової економіки та суспільства, людський капітал, ринок ІТ-послуг.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.31-39
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: конкурентна позиція, управління персоналом, вигорання, фактори формування конкурентної позиції, ринок освітніх послуг, концепція wellbeing.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.40-49
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: підприємство, національна ідентичність, неолібералізм, економічна система країни, ліберальна демократія.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.50-65
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: конкурентоспроможність, соціально-економічна активність, Західний регіональний ринок, ринок туристичних послуг.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.66-74
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: рекурентні нейронні мережі, короткострокове прогнозування, часові ряди валютних котирувань, криптовалюти.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.75-86
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: облік криптовалюти, господарські операції, майнінг, блокчейн, цифрова економіка.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.87-95
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: фіск, інвестиції, княжа казна, доходи казни, податки, видатки казни.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.96-107
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: фінансова діяльність підприємства, аналіз фінансового стану, комплексний аналіз, конкурентоспроможність, економічний потенціал, фінансова звітність.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.108-116
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: міжнародні туристичні виставки, готельний менеджмент, рекламно-комунікаційні засоби, ринок туристичних послуг, реалізація маркетингових стратегій.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.117-125
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: регіональні диспропорції, соціально-економічні показники регіонального розвитку, кластеризація, оцінювання, одномірний відносний показник рангового розкиду.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.126-136
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: маркетинг, стейкхолдер, послуги харчового сервісу, ринок продовольства, концепція соціально-етичного маркетингу.
https://doi.org/10.52566/msu-econ.7(2).2020.137-145
ЦИТУВАТИ